Tvorba eshopu na klíč
Využijte možnost sestavení eshopu na míru. Na Vámi zvolené doméně spustíme funkční eshop a napojíme Vás na skupinu dodavatelů dle Vašeho výběru. Dodavatele Vám představíme z naší partnerské sítě i vyhledáme nové. Obchodní model, způsob dodání, časová náročnost a mnoho dalšího ušito na míru Vaší představě.
Hodnocení: 80%
Cena:
49 950 Kč
Naše hodnocení:
Tvorba eshopu na míru nabízí optimalizaci obchodního modelu dle Vašich zájmů, znalostí i potenciálu trhu. Nespornou výhodou je fakt, že jste u projektu od samého začátku a budete vědět vše z jeho historie. Každou aktivitu, která eshop posunula kupředu, budete znát z první ruky a dokážete ji i znovu zopakovat.
PODROBNÝ POPIS NABÍDKY:
- Doménu pro Váš nový eshop si vyberete z naší databáze domén s historií.
- Vzhled eshopu, logo i firemní identita jsou navrženy na míru dle Vašich představ. Samozřejmě i v souladu s vizuálním cítěním Vaší cílové skupiny zákazníků.
- Sortiment eshopu vybíráte z databáze našich velkoobchodních partnerů i nových kontaktů. Veškeré zboží, které Vám doporučíme, jsme osobně otestovali (materiály, kvalitu zpracování apod.). Pro veškeré dodavatele Vám předložíme nezávislou analýzu konkurenceschopnosti zboží (dostupnost zboží v ČR a SK, cenová politika a marže, poptávka po zboží, kupní síla apod.).
- Po společných konzultací sestavíme finální sortiment pro eshop a propojíme Vás s dodavateli.
- Naučíme Vás plnit produkty, tvořit obsah eshopu.
- Představíme Vám možnosti propagace a sestavíme účinný plán na následujících několik měsíců.
- Napojíme Vás na srovnávače cen a sociální sítě.
- Postupně Vám předáváme veškeré know-how k provozu eshopu.
Informace o sortimentu:
V naší B2B databází velkoobchodních dodavatelů naleznete partnery z odvětví: pánská a dámské móda, značkový outlet, hodinky a šperky, sportovní vybavení, sportovní výživa, nábytek a dekorace, litá kola a pneumatiky, elektronika, alkohol, luxusní dárky, vlasová kosmetika, parfémy a mnoho dalšího. V databázi máme několik tisíc dodavatelů pro Váš nový eshop.
Jak to funguje:
- Nejprve se společně seznámíme na osobní schůzce a probereme Vaše záliby a představu o sortimentu. Nezapomínejte, že se e-shopu budete aktivně věnovat skoro každý den. Těžko si lze představit, jak budeme budovat a rozvíjet něco, k čemu nemáte kladný vztah. Zboží by mělo být konkurence schopné, ale mělo by se Vám i líbit a v ideálním případě jej budete i užívat.
- Na základě první konzultace Vám připravíme několik balíčků s dodavateli a definici cílového segmentu. Hlavními faktory při výběru dodavatelů by měla být odlišnost oproti běžné nabídce na trhu, chce vždy nabízet něco víc, než nabízí ostatní. Hledáme zajímavější, kvalitnější, dostupnější a vždy lépe konkurence schopné dodavatele. Často se zaměřujeme na menší cílové skupiny, které velké obchody přehlížejí nebo podceňují.
- Jakmile vybereme naši cílovou skupinu zákazníků a jim adekvátní dodavatele pustíme se do hledání názvu e-shopu a především domény. Doména by měla korespondovat se zaměřením e-shopu. Vybírat budeme z naší databáze domén s historií a také z nových volně prodejných domén.
- Název e-shopu je pouze začátek, pokračovat budeme vizuální stránkou projektu a to tvorbou firemní identity. V rámci ceny Vám vytvoříme logo, design e-shopu a vešekré další potřebné materiály v podobě tiskovin, grafiky pro sociální sítě, obalový materiál apod.
- Na testovací adrese spustíme testovací verzi e-shopu, kterou společně uvidíme pouze my. Začneme s Vámi procházet jednotlivé funkce, ovládání, plnění stránek a modulů.
- Ještě než se pustíme do samotné tvorby prvního obsahu, naučíme Vás základní postupy a základy SEO. Budeme vytvářet analýzu klíčových slov, pracovat s odkazy, unikátním textem, URL apod.
- Plnění produktů a tvorba obsahu bude nejdůležitějším a také nevyčerpávajícím bodem z našeho planu. Budeme mu věnovat nejvíce času a energie, zde se rozhodne o úspěšnosti projektu. Obsah budeme tvořit nejen pro návštěvníka ale také pro vyhledávače.
- Jakmile dokončíme první etapu plnění produktů (produkty budeme postupně přidávat i později) vrhneme se na formální úpravy e-shopu. Projdeme obchodní podmínky, GDPR, kontaktní a fakturační údaje. S tím souvisí i napojení na sociální sítě a srovnávače cen.
- Samotné spuštění e-shopu na ostré doméně budou provázet PPC kampaně, zaváděcí akce, odpočítávání slev a mnoho dalších aktivit. Veškeré údaje budeme měřit a vyhodnocovat.
- V rámci spolupráce od nás získáváte neomezený počet konzultačních hodin po celou dobu první roku fungování e-shopu.
Neváhejte nás kontaktovat a domluvme si osobní setkání u nás v kanceláři nedaleko Prahy. Výsledky garantujeme!
Garantujeme