Při výběru zboží pro eshop je samozřejmě nejlepší najít takzvanou díru na trhu. To jde sice v dnešní době jen velmi těžko, ale poštěstit se vám to může. Je to jen nejlepší způsob, jak obstát ve velké konkurenci a vyniknout.
Pro zákazníky je popisek zboží velmi důležitý. Každý produkt by proto měl mít svůj unikátní popisek poskytující informace o rozměrech, materiálu, hmotnosti a další informace. Vytvořit popisky pro eshop je sice časově náročné, ale nezbytné. Informace pro popisky můžete získat i přímo od dodavatele nebo výrobce. Žádoucí jsou rovněž recenze od zákazníků, které mohou dalším nakupující poskytnout potřebné informace.
Ještě důležitější než popisek zboží je mnohdy fotografie na eshopu. Mnoho zákazníků nebude číst sebelepší popisek, když vybrané zboží neuvidí na obrázku. Stejně jako v případě popisků platí, že zboží si můžete nafotit sami. Vytvoření a zpracování fotografií však může být časově i technicky velmi náročné. Vlastní obrázky nezapomeňte opatřit vodoznakem, aby je nemohla použít vaše konkurence. Opět se však můžete obrátit na dodavatele či výrobce, který by vám měl fotografie v dostatečné kvalitě poskytnout.
Náš tip: prohlédněte si naší nabídku velkoobchodních dodavatelů zboží, přeposílání objednávek a dropshippingu.
Nabízíme k prodeji eshop s dámskou módou, spodním prádlem, obuví a doplňky. Veškeré zboží pochází z EU. Doba dodání 4 až 8 dní bez nutnosti vlastního skladu. Průměrná marže na zboží 30 až 60 %. Zboží nakupujete formou velkoobchodních cen, dropshippingu nebo formou přeposílání objednávek.